فیلم زیبا از کار کردن با گوشی sasmung galaxy fit ( درخواستی ها)
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

همه ما با نام samsung galaxy fit به خوبی آشنا هستیم. همان طور که میدانید سامسونگ به هیچ عنوان نمیخواهد بازار گوشی های مینی را به سایر برند ها واگذار کند و برای جلوگیری از عقب ماندن خود دست به هرکاری میزند و گوشی هایی نظیر galaxy fit و galaxy ace را تولید کرده. در اینجا ما به گوشی sasmung galaxy fit پرداخته ایم ئ یک فیلم بسیار زیبا از کار کردن با این گوشی مینی آندروید برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. هم اکنون میتوانید برای دانلود فیلم این فیلم به ادامه مطلب بروید.

برای اجرای این فیلم در کامپیوتر خود نیاز به نرم افزار KM Player و برای اجرای آن در گوشی آندروید خود به نرم افزار MX vidio player احتیاج دارید.

حجم فیلم: 24 مگابایت

کیفیت فیلم: معمولی

مدت زمان فیلم: 11 دقیقه

لینک دانلود غیر مستقیم

                                


نظرات شما عزیزان:

hasan
ساعت22:27---22 بهمن 1390
ممنون.

خب جايي نيست كه تنظيم كنيم كه از اول رو مموري نصب شه؟
پاسخ: حسن عزیز به دلیل اینکه شما گوشیتون رو آپدیت کردین دیگه شرایط فرق میکنه. از زمانی که گوشیتون رو آپدیت کردین دیگه تمامی اپیلیکش ها رو نمیتوانید به مموری کارت انتقال بدید. اما درخواست شما رسیدگی شد و نرم افزاری جهت انتقال اپیلیکشن در سایت قرار گرفت که تعداد اپیلیکشن بیشتری نسبت به سایر نرم افزار ها به مموری کارت شما انتقال میدهد. . نرم افزار mx vidio player هم در وبسایت قرار گرفت.موفق باشید.


hasan
ساعت16:26---22 بهمن 1390
يك برنامه ميخوام كه هم برنامه و بازي هاي نصب شده رو به مموري انتقال بده و هم پاك كنه و ...

كلا يك منيجر كامل باشه.ميشه توضيح بديد چطوري ميشه كاري كرد كه برنامه و بازي نصب كنيم به طور پيش فرض تو مموري نصب كنه؟

تو تنظيماتش گشتم جاييو نديدم
پاسخ: دوست عزيز بنده منظورتون رو متوجه نشدم.اكه منظورتون يه نرم افزار براي انتقال برنامه ها و بازي ها به مموري كارت است چشم حتما ورزن جديد نرم افزار را امشب در وبسايت قرار ميدهيم. برنامه ها ابتدا در حافظه اصلي كوشي نصب ميشوند سپس بايد براي راحت انتقال دادن آنها از نرم افزار استفاده كنيد.


reza
ساعت1:09---22 بهمن 1390
salam dadash merc

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب